sâmbătă, decembrie 14, 2013

Chifle cu susan si mac

In tainele brutariei m-a lansat o prietena , intr-o zi am zarit in timp ce isi pregatea micul dejun , niste cornuri minunate cu susan facute de ea . Mi-a dat reteta pe care o gasise recent on-line (reteta aici ) si am zis ca it's a must :))

De atunci hubby a devenit addicted si ma tot trage de maneca sa le fac mai des . O alta prietena asteapta sa postez versiunea mea . well this is for you lady :) .

Pana acum am facut doar cornuri , in seara asta am a o idee pentru cina si am nevoie de chifle, in caz ca-mi iasa , postez si cina .


Ingrediente :

500 gr faina
300 ml apa calduta
1 plic drojdie uscata
1 lingura zahar brun
1 lingurita sare
4 linguri de ulei
susan , mac pentru topping



Intr-un vas mare punem faina , peste care adaugam restul de ingrediente . eu topesc drojdia in o parte din apa calduta cu zaharul si apoi adaug peste faina din vas. Incepem sa framantam pana se leaga aluatul . Pe care il punem intr-un vas uns cu ulei pentru 30 de min acoperit cu un prosop.

Apoi aluatul il impartim in 8 sau 6 parti si facem cornuri sau chifle .

Ungem chiflele cu ulei peste care presaram susanul , si bagam la cuptor cam 30 de min.




Sunt minunate si calde si reci .

Pofta!!

2 comentarii:

  1. Finally reteta mult asteptata!! arata minunat, mi-ai facut pofta:) trebuie sa le incerc sooon.deocamdata 'lucrez' la tocanita cu naut si mazare;acum e pe foc

    RăspundețiȘtergere
  2. In sfarsit primul meu comentariu :)) multumesc lady , abia astept sa-mi zici cum ti-au iesit!!

    RăspundețiȘtergere